poniedziałek, 23 stycznia 2017

plany wycieczkowe "Learning Thai lifestyle"

dzień dobry wszystkim uśmiechniętym ludziom, nie-uśmiechniętym też dzień dobry 👾
pierwsza wycieczka wybrana: "Learning Thai lifestyle". Pierwszy przystanek będzie w "Cricket Farm"....i nie wiem co to do końca jest ...sory muszę przestać na chwilę pisanie bo mi się tu Mały pakuje ...🐱 dobrze .. już jestem, a więc nie wiem co to za przystanek ale .. potraktuje to jako niespodziankę. Drugi przystanek będzie w miejscu "The local weaving handicraft  villagegdzie tworzy się odzież i ubrania ręcznie, na krośnie splatając bawełnę i jedwab. chyba. :) sprostuje informacje jak przyjdzie na to czas odpowiedni. czyli dzień przed Elephant Nature Park, 5go lutego :) 
Trzeci przystanek to "Thai house cooking and Organic Farm". Będziemy uczyć się gotować kilka znanych tajskich potraw, mam nadzieję iż nie będzie tam dużo mięsa, zobaczymy, najwyżej zamienimy na tofu i też będzie 👽 Otrzymamy również ** Free recipe book ** .. którą się z chętnymi podzielę. Z nie-chętnymi również ;) albo co poniektórych nakarmię ... jak nadejdzie czas odpowiedni.  
Kolejny przystanek to "Cock Fighting Farm" .. znowu robię sobię niespodziankę. Nazwa mi się podoba ;)
Ostatni przystanek to "The rice paddy fieldspola ryżowe, podobno ekologiczne. 
Cała wycieczka na świeżym powietrzu, poza miastem. start 8 rano, powrót 17ta. do 12 osób ... będzie super. 
W sumie w Chiang Mai jako tako w mieście spędzę TYLKO 4 dni .... i jakoś przeglądam różne wycieczki i miejsca które chciałabym zobaczyć i wychodzi na to że na samo miasto zostaną tylko same wieczory ... za mało czasu :)
o reszcie wybranych na wpół chyba wycieczek opowiem jak ... upewnię się sama na którą chyba raczej na prawie 100% najprawdopodobniej może się zdecydowałam. 

3 komentarze:

  1. A ta "Cock Fighting Farm" to nie chodzi o walczące koguty?

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie... Nie wiem. Nie sądzę. mam nadzieję ze nie... Bo nie będę na to patrzeć.... Zaraz wkleje opis tej części.... Ale.. raczej nie bo to się nie wpisuje w slow eko thai life... mam nadzieję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Visit Cock Fighting Farm"
    "ot... i cały opis. wyślę do nich maila z zapytaniem :)

    OdpowiedzUsuń