wtorek, 24 stycznia 2017

"Learning Thai lifestyle" ciąg dalszy nastapił

wszystko juz wiem ☺️
w sensie prawie. 
odnośnie tej wycieczki, nie że wszystko wszystko wszystko 😋
zapytałam, wysłali mi zdjęcia. bardzo szybko odpowiadają. Po wycieczce wrzucę Wam moją rzetelną i skrupulatną i obiektywną maksymalnie opinię i podam namiar na taką wycieczkę, jaki koszt, wrażenia itede itepe. 

Crickets farm, to świerszczyki, nie ? 💖 fajnie będzie je poobserwować, co robią, z kim, jak, gdzie, jak się zachowują, gdzie patrzą 🐙 😻


Cock Flighting 🐓 -  no i tutaj Anonim miał rację w poprzednim wpisie (pozdrowienia dla Anonima) ... i ... raczej będę się w tym czasie opalać bo jakoś mało mam ochotę na to patrzeć ...  jakby się ludzie prali to nie ma problemu,whatever, moga się nawet zarżnąć, skoro lubią, ale poniższe wykracza poza mój mózg. 😞 😨

4 komentarze:

  1. no to ja czekam na piękne fotki jako że to mój konik a nigdy tam nie będe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze. będa piękne fotki. obiecuję. a czemu nigdy tam nie będziesz ?

      Usuń
  2. aaa no i uważaj tam ..:)

    OdpowiedzUsuń